PZeker is uw personeelsafdeling op afstand en biedt kennis en capaciteit op de momenten dat u dat nodig heeft.

 

  • HEEFT U VRAGEN?

     

    Bel of mail MARJOLIEN LUIJKX

    Senior Regisseur Arbeidsvoorwaarden + Salaris

    • 088-2014240
    • marjolien@dpo2.nl
 

 

 

 


 

 

PZeker diensten

 

 

PERSONEELSADMINISTRATIE
Wij helpen u met de administratieve ‘rompslomp’ bij het in dienst hebben van personeel. Voor een nieuwe medewerker helpen wij u op weg met het maken van een arbeidsovereenkomst. De volledige personeelsadministratie (inclusief personeelsdossiers) is op elk gewenst moment digitaal beschikbaar. U kunt altijd en overal uw gegevens raadplegen of bijvoorbeeld verlof van uw medewerker goedkeuren.

 

SALARISADMINISTRATIE
Het op tijd ontvangen van het salaris wordt door uw medewerkers gezien als een van de belangrijkste arbeidsvoorwaarden. Onze werkwijze is daarop ingericht. U geeft de mutaties aan ons door en wij verzorgen voor u de maandelijkse loonrun en sturen de aangifte loonheffingen naar de belastingdienst. Medewerkers kunnen hun salarisstroken en jaaropgaven digitaal bekijken. Ook voor uw accountant wordt het makkelijker doordat alle informatie die hij nodig heeft om u te kunnen ondersteunen op één plek te vinden is.

 

VERZUIMADMINISTRATIE
Via PZeker voldoet u als werkgever aan uw wettelijke aansluitverplichting en krijgt u toegang tot het verzuimmanagementsysteem. In dit systeem wordt het verzuim geregistreerd inclusief alle wettelijke verplichtingen en termijnen. Is er iemand ziek of juist weer beter? U bent natuurlijk het eerste aanspreekpunt voor uw zieke medewerker en heeft zelf de regie in handen, maar wij staan voor u klaar met advies zodat uw medewerker zo snel mogelijk weer aan de slag kan. Alle inzet van verzuimspecialisten wordt op verrichtingenbasis in rekening gebracht.

 

HELPDESK
Via de portal kunnen u en uw werknemers  een aantal zaken zelf regelen en opvragen met betrekking tot verlof, verzuim, documenten en salarissen. Voor resterende vragen kan iedereen telefonisch of via email, een beroep doen op de helpdesk. Hiermee wordt u ontlast van alle operationele P&O vragen die dagelijks op u afkomen. Indien u dat wenst kunt u het abonnement uitbreiden en verzorgen we bijvoorbeeld een wekelijks P&O spreekuur bij u op uw bedrijf. PZeker is uw vraagbaak!

 

SPECIALISTISCH ADVIES
Komen er complexere personeelsvraagstukken op uw pad dan heeft u op afroep toegang tot de specialisten van dpo2 tegen gereduceerde tarieven.
Denk dan bijvoorbeeld aan:

  • hulp bij medewerkergesprekken
  • het verzorgen van een personeelshandboek 
  • werven van nieuwe medewerkers
  • werken met zzp-ers en de juiste documenten
  • advies en hulp bij complex of langdurig verzuim (>6 weken)
  • coaching van uw medewerkers
  • hulp bij arbeidsconflict of ontslag en juridisch advies