Heeft u nog vragen of staat uw vraag er niet bij neem dan gerust contact op.

 

 

  • HEEFT U VRAGEN?

     

    Bel of mail MARJOLIEN LUIJKX

    Senior Regisseur Arbeidsvoorwaarden + Salaris

    • 088-2014240
    • marjolien@dpo2.nl
 

 

Veelgestelde vragen

Ik heb maar 1 medewerker in dienst. Kan ik dan toch een contract afsluiten?
Ja, dat is geen probleem. U maakt dan gebruik van pakket SMALL.

 

Ik heb nu een contract voor 5 medewerkers maar ik groei en neem binnenkort meer personeel aan. Wat betekend dit voor mijn contract? 

Uw contract wordt automatisch aangepast als u boven een bepaald aantal medewerkers komt.

 

Waar kan ik terecht met vragen of opmerkingen?
Tijdens kantoortijden kunt u altijd bellen met de helpdesk van PZeker. Contact met de helpdesk korter dan 10 minuten is gratis. Complexere vraagstukken die meer dan 10 minuten vergen, worden separaat gefactureerd tegen uurtarief.


Behandelen jullie ook inhoudelijke vragen over personeelszaken?
Uiteraard, PZeker is een dienst van dpo2 en beschikt over een groot netwerk van HR professionals en ontzorgt ondernemers.

 

Hoe lang loopt een abonnement?
Het PZeker abonnement wordt afgesloten voor onbepaalde tijd. Beëindiging van deze overeenkomst is alleen mogelijk per 1 januari van ieder kalenderjaar met in acht neming van een opzegtermijn van 3 maanden voorafgaand aan de einddatum.

 

Hoe gaat de overgang naar PZeker?
Zodra u de overeenkomst hebt getekend vragen wij bij u allerlei gegevens op. Deze gegevens zijn beschikbaar bij uw vorige salarisverwerker. Zodra alle gegevens bij ons bekend zijn gaan wij voor u aan de slag.

 

Kan ik op elk moment overgaan naar PZeker?

U kunt op elk gewenst moment een PZeker abonnement afsluiten. Als u in de loop van een kalenderjaar over wil stappen dan gaan we samen met u kijken naar uw lopende verplichtingen.

 

Welke gegevens worden opgenomen in de personeelsadministratie?
Personeelsadministratie is meer dan alleen de loonadministratie. De loonadministratie bestaat uit berekeningen over de brutosalarissen die u met uw werknemers overeengekomen bent en waarover u belasting en sociale premies moet inhouden.
De personeelsadministratie bestaat uit alle individuele personeelsdossiers. In individuele personeelsdossiers worden alle gevens vastgelegd om snel een totaaloverzicht van een medewerk(st)er te hebben. Persoonsgebonden gegevens en/of gemaakte afspraken kunt u altijd gemakkelijk terugvinden.